Search This Blog

Wednesday 27 February 2013

Atac: Pui cu iaurt in stil turcesc





Ingrediente:
8 pulpe de pui, sau circa 1,5 kg carne de pui, dezosat sau cu os, pielea eliminata (eu am folosit bibilica)
1 lingura suc de lamaie (sau mai putin daca doriti)
1 ceasca iaurt simplu
2 catei de usturoi pisati
1 lingura ghimbir proaspat pisat (optional) eu am pus in loc de ghimbir 1 ligurita de garam masala (care este o amestecatura de boabe de piper negru si alb, cuisoare, scortisoara, chimen alb maro si negru si cardamom verde)
2 lingurite boia iute
1 1/2 lingurite de menta uscata
sare
Pasi pentru executare: 

Puneti carnea de pui intr-un castron mare sau punga pentru mancare. Adaugati sucul de lamaie si amestecati, pentru a acoperi toata suprafata.
Bateti iaurt, usturoi, ghimbir, boia de ardei, menta si sarea intr-un castron separat.
Se toarnă amestecul de iaurt peste pui și se amestecă pentru a acoperi toata suprafata.
Se acoperă cu folie de plastic si bagati la frigider pentru cel puțin 1 oră sau până la 24 de ore.
Preincalziti cuptorul la temperatura maxima.
Scoateți carnea de pui din sos (aruncați sosul). Puneti carnea de pui intr-o tava de teflon, pe un raft in partea de sus a cuptorului (dar nu prea aproape de gril) si folositi doar grilul, până când se rumeneste pe partea de sus, aproximativ 15 minute.
Se reduce temperatura cuptorului la 200 °C/400 ° F și se lasa până când puiul este suculent, aproximativ 15 minute. (Pulpele vor apărea roz inchis, chiar și atunci când sunt patrunse bine.)
Serviti imediat.
Eu le-am servit cu patrunjel si crackers de braza cu tarate de ovaz.
Nota: Pulpe de pui sunt mai grase decât alte bucăți, dar au avantajul de full-aroma si carne suculentă. Pentru a minimiza grăsimea, asigurați-vă că eliminati pielea.
Nutritie per portie:
138 calorii, 4 g de grasimi (1 g de stat, 1 g mono); 82 mg colesterol; 3 g carbohidrati, 0 g zaharuri adăugate; 21 g proteine, 0 g fibre; 251 mg de sodiu; 312 mg de potasiu

No comments:

Post a Comment