Search This Blog

Sunday 10 March 2013

Atac: Chiftelute

Ingrediente:


  • 500 gr de carne tocata (de care doriti, doar sa fie slaba; eu am folosit carne extra slaba de porc, cumparata tocata deja)
  • 2 ardei iuti
  • 1 ceapa medie (tocata foarte marunt)
  • 3-4 catei de usturoi
  • 1 lingurita de garam masala (un mix de condimente, indian)
  • 1 lingurita pudra de coriandru
  • 1/2 lingurita boia de ardei iute/dulce
  • sare pentru cine doreste (ies bune si fara sare)

Preparae:


  1. Toate ingredientele se amesteca si se framanta bine, cu mana, timp de vreo cateva minute. 
  2. Se acopera si se da la rece pt cel putin 30 min.
  3. Se fac chiftelute, dar nu rotunde, mai degraba plate, ca un burger, si se dau la cuptor la 180*C pana se rumenesc bine. 

De preferat sa se foloseasca hartie de copt.
Eu am facut aceasta reteta in timpul Croazierei si am facut 6 chiftelute din compozitia de mai sus pentru zilele de Pure Proteins si din restul compozitiei am facut Chiftelute pentru Croaziera.
Gasiti reteta Croaziera: Chiftelute

No comments:

Post a Comment