Search This Blog

Tuesday 12 March 2013

Croaziera: Prajitura cu Dovleac si Crema de Budinca



Ingrediente:

Blat:


  • 1/2 dovleac galben (turces/bostan) de dimensiune medie.
  • 4 linguri de tarata de ovaz


Budinca:
  • 2 oua
  • 300 gr iaurt 0%grasime
  • 1 lingura de amidon
  • indulcitor dupa gust
  • esenta de vanilie
  • coaja rasa de citrice
Preparare:

Blat:

  1. Dovleacul se curata de coaja si se face la aburi (sau fiert) pana se inmoaie suficient pentru a fi pasat. 
  2. Se face un piure din dovleac care se amesteca cu 4 linguri de tarata. Eu am folosit un robot de bucatarie, dar putei folosi un blender sau chair sa il pisati cu furculita.
  3. Se pune intr-o tava antiaderenta cu hartie de copt si se da la cuptor la 180*C cca 40 min, sau pana cand se formeaza pe deasupra, o coaja ca la mamaliga rece.
  4. Se lasa sa se raceasca si se prepara budinca.
Crema de Budinca:
"Eu incerc sa evit budincile la plic, deoarece contin zahar si cum zice mama 'Au numai chimicale in ele'. Asa ca imi pregatesc in casa, variante sanatoase."
  1. Punem toate ingredientele intr-un bol si le mixam bine.
  2. Turnam compozitia intr-o tava antiaderenta, sau un vas de yena, si o dam la cuptor. 
  3. Sau putem sa o facem pe bain marie, punand tava cu compozitia int-o alta tava in care am pus apa, si le dam la cuptor.  
"Eu niciodata nu ma complic cu bain marie, pentru ca nu se merita efortul. la fel de bine iese si daca introduci tava direct in cuptor"










No comments:

Post a Comment